مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود

این صفحه به طور جامع به بررسی مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود می‌پردازد. با ارائه راهنمایی‌های دقیق و اطلاعات ضروری، شما می‌توانید مراحل را به راحتی طی کنید.

مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود: آماده کردن مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود قبل از ثبت آن بسیار مهم است. این امر به شرکا کمک می‌کند تا همه جوانب را بررسی کنند و مطمئن شوند که شرکت آن‌ها از ابتدا بر پایه مستندات قانونی و مالی محکمی بنا شده است. این امر در بلند مدت به حفظ روابط سالم شرکا و پیشگیری از اختلافات آتی کمک می‌کند و باعث می‌شود که شرکت از ابتدا با اساس محکمی اداره شود.

۱. تصویر کارت ملی اعضا (وجود حداقل دو شریک بالای ۱۸ سال ضروری است)
۲. ⁠میزان سهم الشریکه هر کدام از اعضا (با توجه به توافق اعضا به هر نسبتی تقسیم بندی میشود)
۳. ⁠مشخص کردن سمت هر شخص (مدیرعامل،رئیس هیئت مدیره و …)
۴. ⁠مشخص کردن دارندگان حق امضا در شرکت (کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهد آور شرکت از قبیل چک،سفته،بروات و همچنین کلیه نامه های عادی و اداری)
۵. ⁠شماره همراه به نام هر یک از اعضا
۶. ⁠مشخص کردن میزان سرمایه اولیه شرکت (حداقل سرمایه یک میلیون ریال)۷. ⁠کدپستی و آدرس محل شرکت
۸. ⁠موضوع فعالیت شرکت
۹. ⁠اعلام پنج نام سه کلمه ای به ترتیب اولویت برای نام شرکت (نام شرکت باید ترکیبی از کلمات خاص باشد)

نکات مربوط به مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود

نکته ۱: در مواردی که وجود شخصی که به سن قانونی ۱۸ سال نرسیده باشد در شرکت ضروری باشد، هیچگونه سمتی به این فرد نمی‌توان داد و تنها به عنوان شریک در شرکت شناخته می‌شود.

نکته ۲: در شرکت‌های با مسئولیت محدود، اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل دارای محدودیت زمانی نیستند و تا هر زمان که اعضا شرکت تصمیم به ایجاد تغییراتی در چیدمان افراد نداشته باشند، دارای اعتبار هستند.

نکته ۳: در شرکت‌های با مسئولیت محدود ضرورتی به وجود بازرس اصلی و بازرس علی البدل وجود ندارد.