مدارک ثبت برند

این صفحه به طور جامع به بررسی مدارک ثبت برند می‌پردازد. با ارائه راهنمایی‌های دقیق و اطلاعات ضروری، شما می‌توانید مراحل را به راحتی طی کنید.

مدارک ثبت برند: جمع آوری مدارک لازم ثبت برند پیش از هر اقدام، از اهمیت بالایی برخوردار است. این مرحله نه تنها به تسریع فرآیند ثبت کمک می‌کند، بلکه مانع از بروز مشکلات قانونی و اداری در آینده می‌شود. مدارک مانند مدارک هویتی، مستندات مرتبط با فعالیت تجاری به اثبات هویت و مالکیت شما کمک می‌کنند و در روند بررسی درخواست شما تأثیر مثبتی دارند. با آماده‌سازی کامل مدارک، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که برند شما به سرعت و بدون موانع ثبت خواهد شد و از مزایای قانونی آن بهره‌مند خواهید شد.

  1. ارائه شماره ثبت و شناسه ملی شرکت
  2. تصویر آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت متقاضی ثبت برند (در صورت داشتن تغییراتی در شرکت)
  3. ⁠ارائه جواز دارای اعتبار به نام شرکت متقاضی ثبت برند، مرتبط با کالا یا خدماتی که تقاضا ثبت دارید (جواز کسب، پروانه تولید، پروانه بهره برداری و …)
  4. ⁠ارائه کارت بازرگانی دارای اعتبار به نام شرکت متقاضی (در صورتی که نام یا تصویر انتخابی دارای ریشه فارسی نباشد و در فرهنگ لغت دهخدا برای نام انتخابی معنی وجود نداشته باشد)
  5. ⁠ارائه تصویر مدرک هویتی مدیر عامل شرکت (تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه)
  6. ⁠ارائه شماره همراه به نام مدیر عامل شرکت

مدارک ثبت برند شخص حقیقی

  1. ارائه تصویر مدرک هویتی شخص متقاضی برند (تصویر کارت ملی و تصویر شناسنامه)
  2. ⁠ارائه شماره همراه به نام شخص متقاضی برند
  3. ⁠ارائه جواز دارای اعتبار به نام شخص متقاضی ثبت برند، مرتبط با کالا یا خدماتی که تقاضای ثبت دارید (جواز کسب، پروانه تولید، پروانه بهره برداری و …)
  4. ⁠ارائه کارت بازرگانی دارای اعتبار به نام شخص متقاضی (در صورتی که نام یا تصویر انتخابی دارای ریشه فارسی نباشد و در فرهنگ لغت دهخدا برای نام انتخابی معنی وجود نداشته باشد)

تکات مدارک ثبت برند

  • نکته ۱: پس از ثبت اظهار مورد نظر با توجه به مدارک ارسالی و نام و تصویر انتخابی میبایست تأییدیه تمامی مدارک ارسالی از دفترخانه انجام شود.
  • نکته ۲: در صورت ارائه جواز تأسیس به عنوان مدرک مرتبط با حیطه فعالیت، میبایست جواز ارائه شده دارای پیشرفت فیزیکی حداقل ۳۰ درصد باشد.
5/5 - (1 امتیاز)