ثبت شرکت طلا و جواهر

ثبت شرکت طلا و جواهر در سریع‌ترین زمان و با نازل‌ترین قیمت! وکلای ثبت شرکت فرهنگ در تمام مراحل ثبت شرکت طلا و جواهر و واردات کنار شما هستند.

ثبت شرکت طلا و جواهر: موسسه ثبت فرهنگ با تجربه‌ای بی‌نظیر و تیمی حرفه‌ای، خدمات ثبت شرکت شما را تنها در ۴ روز انجام می‌دهد! با ما به دنیای طلایی کسب و کار خود وارد شوید و از مشاوره‌های تخصصی ما بهره‌مند شوید. به سادگی، سریع و بدون دردسر، رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. با موسسه ثبت فرهنگ، آینده درخشانی برای خود بسازید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

نحوه ثبت شرکت طلا و جواهر

ثبت کردن شرکت طلا و جواهر نیاز به طی کردن مراحل مختلفی دارد، که باید تمامی این مراحل به صورت قانونی طی شود تا در روند ثبت شرکت شما خللی ایجاد نشود.

مطابق با قانون موضوعات فعالیت مرتبط با امور پولی مانند طلا و جواهر نیاز به اخذ مجوز مستقیم از بانک مرکزی می‌باشد تا پس از کسب مجوز بتوانید شرکت خود را تاسیس کنید. ثبت شرکت طلا و جواهر به دو طریق شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود ممکن است، که در ادامه بررسی هر دو شرکت می‌پردازیم و در انتها به شما می‌گوییم که کدام یک از این دو روش برای شما مناسب است.

نحوه ثبت شرکت طلا و جواهر

ثبت شرکت طلا و جواهر سهامی خاص

یک نوع از شرکت‌های بازرگانی که می‌توانید از طریق آن اقدام به ثبت شرکت خود کنید، شرکت سهامی خاص است که قرار است در ادامه به شما بگوییم که برای ثبت شرکت سهامی خاص به چه چیزهایی نیاز دارید. در ابتدا، شرکت سهامی خاص درست به مانند اغلب شرکت‎های تجاری سرمایه آن از طریق شرکا تامین می‌شود، و هر یک از شرکای آن به اندازه مبلغ سرمایه خود در برابر طلبکاران و قرض‌های شرکت مسئول هستند.

ثبت شرکت طلا و جواهر با مسئولیت محدود

ثبت شرکت با مسئولیت محدود یکی دیگر از روش‎هایی است که شما می‌توانید از این طریق شرکت طلا و جواهر خود را ثبت کنید، با دریافت مشاوره بهترین راه برای ثبت شرکت طلا و جواهر را پیدا کنید. شرکت با مسئولیت محدود یک نوع شرکت تجاری است که باید موضوع فعالیت آن تجاری باشد زیرا در غیر این صورت تشکیل نمی‌شود،

مطلب پیشنهادی: هزینه ثبت شرکت

مدارک ثبت شرکت طلا و جواهر

برای ثبت شرکت طلا و جواهر هم مانند دیگر کارهای اداری نیازمند یک سری مدارک است که آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم.

مدارک ثبت شرکت طلا و جواهر

مدارک ثبت شرکت طلا و جواهر سهامی خاص

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت طلا و جواهر سهامی خاص:

  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی تمام شرکا
  • اصل گواهی عدم سو پیشینه
  • اصل گواهی بانکی مبنی بر پرداخت سرمایه تعهدی شرکا
  • دو برگ اساسنامه با امضا تمام موسسین
  • دو برگ تنظیم صورتجلسه با امضا تمام موسسین
  • امضای اقرارنامه
  • تکمیل فرم تاسیس شرکت در اداره ثبت شرکتها

برای اطلاع از سایر مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید.

مدارک ثبت شرکت طلا و جواهر با مسئولیت محدود

  • کپی اصل شناسنامه و کارت ملی شرکا
  • اصل گواهی عدم سو پیشینه
  • دو نسخه شرکت‌نامه با امضای تمام شرکا
  • دو نسخه اساسنامه با امضا تمام شرکا
  • امضا اقرارنامه
  • اصل گواهی بانکی جهت پرداخت کلیه سرمایه شرکا

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک کامل ثبت شرکت با مسئولیت محدود با مشاورین متخصص در زمینه ثبت شرکت تجاری تماس بگیرید.

جمع بندی

برای ثبت شرکت طلا و جواهر می‌توانید از دو طریق شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود اقدام کنید، اما کدام یک از دو شرکت برای شما مناسب‎تر است؟ در این زمینه شما باید با مشاورین موسسه ثبت شرکت فرهنگ تماس بگیرید تا با توجه به شرایط شما، بهترین راه را به شما پیشنهاد دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسید.

مطلب پیشنهادی: ثبت شرکت سهامی خاص

8 پاسخ

  1. سلام، آیا برای تاسیس شرکت جواهر سازی نیاز به جواز داریم؟

    1. سلام و درود.

      خیر،برای تاسیس شرکت با موضوع فعالیت جواهر سازی نیاز به اخذ مجوز از اتحادیه یا ارگان خاصی نمیباشد.

  2. سلام، آیا برای ثبت شرکت طلا و جواهر باید جواز داشته باشم؟

    1. سلام و درود.

      خیر برای ثبت شرکت در زمینه طلا و جواهر و در کل فلزات گرانبها نیازی به اخذ مجوز از سازمان و ارگانی پیش از ثبت شرکت و یا پس از تایین نام شرکت نمیباشد.

  3. من قصد ثبت لوگو در حوزه زیور آلات را دارم، آیا حتما قبلش باید ثبت شرکت طلا و جواهر انجام دهم؟ یا نیازی نیست؟

    1. سلام و درود.

      همانطور که در مقالات مربوطه بطور کامل به این موضوع اشاره شده مالکیت ثبت برند به دو قسمت شخص حقیقی و شخص حقوقی تقسیم میشود به این معنی که برای ثبت برند الزام حتمی به ثبت شرکت وجود ندارد و یک شخص حقیقی میتواند با ارائه مدارک لازم اقدام به ثبت برند یا لوگو در کالا یا خدمات مد نظر نماید.

      این موضوع را مدنظر داشته باشید که در هر دو قسم ثبت برند حقیقی(شخصی) و ثبت برند حقوقی(شرکتی) ارائه مجوز مربوط به نوع کالا یا خدمات که برای فعالیت شما در زمینه طلا و جواهر میباشد بنام شخص یا شرکت ضروری است و بدون ارائه این مجوز امکان ثبت برند نمیباشد.

  4. سلام، ببخشید کدام نوع شرکت برای ثبت شرکت طلا و جواهر مناسبتر از بقیه است؟

    1. سلام و درود.
      شرکتهای در قالب با مسئولیت محدود و یا شرکتهای سهامی خاص برای موضوع فعالیت طلا و جواهر گزینه مناسبی هستند که باید برای انتخاب هر کدام از این نوع شرکتها،کاملاً باساختار و نحوه ثبت آشنا باشید.
      برای اطلاعات کافی و انجام پروسه ثبت شرکت با موضوع فعالیت طلا و جواهر با مشاوران و‌کارشناسان ثبت فرهنگ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (5 امتیاز)